Koszty wysyłki
1.Do płaconej ceny towaru należy doliczyć koszty wysyłki:
- 25,00 zł brutto. Doręczamy tylko za pośrednictwem firmy InPost.
- W przypadku wyboru płatności online zamówienie zostanie przyjęte do realizacji z chwilą potwierdzenia rezerwacji wystarczających środków na koncie bankowym Klienta.
Dostawa towarów
- Dostawa towarów następuje w terminie do 3 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia.
- Wysyłki towarów realizowane są w kolejności napływających zamówień, do wyczerpania zapasów. Wysyłka towarów jest ograniczona do terytorium Polski.
- Koszty wysyłki naliczane są razem z zamówieniem. Koszt wysyłki to 25,00 zł brutto.
4. Termin realizacji zamówienia może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od firmy. - Zastrzegamy sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian zarówno w cenach towarów znajdujących się w ofercie, jak i w wysokości kosztów wysyłki, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które złożyły już zamówienia przed dokonaniem ww. zmian
Ceny i metody płatności - Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
- Obowiązującym strony umowy sprzedaży cennikiem jest cennik znajdujący się na chwilę składania zamówienia w Witrynie.
- W przypadku skorzystania przez Użytkownika z usług firmy kurierskiej do kwoty zamówienia doliczany jest koszt przesyłki w zależności od rodzaju przesyłki i kwoty zamówienia (patrz Koszty transportu) oraz ewentualne koszty usług dodatkowych wybranych przez Użytkownika.
- Przed ostatecznym złożeniem zamówienia, Użytkownik musi wyrazić zgodę na doliczane do kwoty zamówienia koszty dodatkowe, o których mowa w ust. 3 powyżej.
- Rabaty i promocje nie łączą się.
5a. Płatność odbywa się z góry, chyba że inna opcja została zaoferowana oraz wybrana przez Użytkownika w toku składania Zamówienia.
- Użytkownik ma możliwość uiszczenia ceny:
- przelewem na numer bankowy konta PRO-AGRO Marek Nowiński
- płatnością elektroniczną
- gotówką (za pobraniem), czyli osobiście w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej. W tym przypadku, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Użytkownika procesu składania zamówienia;
- Realizacja Zamówienia w przypadkach wskazanych w ust. 6 pkt a i b powyżej zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu całkowitej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie na koncie PRO-AGRO Marek Nowiński. PRO-AGRO Marek Nowiński ma prawo anulowania Zamówienia w przypadku braku wpłaty za Zamówienie w terminie 7 dni od jego złożenia.
- PRO-AGRO Marek Nowiński zastrzega sobie prawo do udostępnienia innych form płatności dla Użytkowników, na podstawie indywidualnych ustaleń.
- W przypadku wybranych Towarów lub kategorii produktowych PRO-AGRO Marek Nowiński zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie.
- Użytkownik chcący otrzymać fakturę VAT, podczas zamówienia powinien wybrać odpowiednią opcję, podać dane podmiotu, na rzecz którego ma zostać wystawiona faktura oraz wskazać adres mailowy. Użytkownik wybierający fakturę jako dokument sprzedaży wyraża zgodę na otrzymanie faktury w postaci elektronicznej na wskazany przez siebie adres mailowy.
- Użytkownikowi, który nie wybiera faktury VAT jako dokumentu sprzedaży, wysyłany jest na podany przez niego adres dostawy wraz z Zamówieniem paragon w formie papierowej, na co Użytkownik wyraża zgodę.
Uprawnienie do odstąpienia od umowy i zwrot towarów
- Użytkownikowi będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego, przysługuje na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu towaru, realizowane poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni i wysłanie go na adres korespondencyjny PRO-AGRO Marek Nowiński podany w niniejszym Regulaminie.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło odebranie Towaru przez Użytkownika. W przypadku skorzystania z usług firmy kurierskiej termin liczy się od odebrania Towaru przez Użytkownika od przedstawiciela firmy kurierskiej. Aby odstąpić od umowy należy złożyć na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres: Winnica Dwie Granice Przysieki 412, 38-207 Przysieki .
- Prawo do odstąpienia od umowy przez Użytkownika będącego konsumentem jest wyłączone w przypadku:
- towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę, przygotowanych na specjalne zamówienie Użytkownika i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
- świadczenie usług, jeżeli PRO-AGRO Marek Nowiński wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci on prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na swój koszt na adres: Winnica Dwie Granice, Przysieki 412, 38-207 Przysieki
- Jeżeli Towar zwracany jest przez Użytkownika wysyłkowo, powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zwrot zapłaconej ceny oraz wszelkich poniesionych w związku z zawarciem umowy kosztów zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy, przy czym PRO-AGRO Marek Nowiński zastrzega sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem otrzymanych płatności do czasu zwrotnego otrzymania Towaru.
- Zwrot płatności otrzymanych od Użytkownika dokonywany jest przy użyciu przelewu i następuje na wskazany przez niego rachunek bankowy.
- Jeżeli Użytkownik wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia, PRO-AGRO Marek Nowiński nie jest zobowiązana do zwrotu Użytkownikowi poniesionych przez Użytkownika dodatkowych kosztów.
- Uprawnienia konsumenta, o których mowa w niniejszym paragrafie stosuje się do osoby fizycznej zawierającej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta) umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Reklamacje dotyczące towarów
- PRO-AGRO Marek Nowiński jako sprzedawca odpowiada wobec Użytkownika na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach, w tym w zakresie zgodności towarów z umową na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Użytkownika gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres winnicadwiegranice@gmail.com. PRO-AGRO Marek Nowiński zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- Warunkiem zgłoszenia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego produktu wraz z dowodem zakupu na adres Winnica Dwie Granice, Przysieki 412 38-207 Przysieki
- Wybór podstawy reklamacji oraz dochodzonego roszczenia należy do Użytkownika.
- Reklamacje rozpatrywane są w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego.
- Użytkownik ma możliwość skorzystania ze wskazanym niżej pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Rzecznicy konsumentów – działają w każdym powiecie i mieście na prawach powiatu. Możliwość uzyskania bezpłatnej porady lub informacji prawnej w sprawach dotyczących każdego rodzaju sporu ze sprzedawcą – bez względu na miejsce siedziby przedsiębiorcy;
- Organizacje konsumenckie- Federacja Konsumentów oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
- Stały polubowny sąd konsumencki działający przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej (WIIH) i przy ich oddziałach zamiejscowych. Do rozpatrzenia sprawy niezbędna jest zgoda obu stron sporu;
- Mediacja przy WIIH – niezbędna jest zgoda obu stron sporu.
- Podmiotem właściwym w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów w rozumieniu ustawy z 23.09.2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Rzeszowie. ul. 8-go Marca 5. 35-959 Rzeszów.
- Pozasądowe rozwiązywanie sporów możliwe jest również poprzez internetową platformę ODR (Online Dispute Resolution)
- PRO-AGRO Marek Nowiński odpowiada na zasadach identycznych jak wobec Konsumenta wobec Użytkownika będącego osobą fizyczną zawierającą na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta) umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- PRO-AGRO Marek Nowiński podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Witryny, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Użytkowników.
- Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić PRO-AGRO Marek Nowiński o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Witryny.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Witryny Użytkownik może zgłaszać pisemnie na adres: Winnica Dwie Granice, Przysieki 412 38-207 Przysieki, bądź w drodze elektronicznej na adres winnicadwiegranice@gmail.com.
- W reklamacji Użytkownik powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Witryny.
- PRO-AGRO Marek Nowiński zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od chwili jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową.